Mijn lieve volgers

dinsdag 30 oktober 2012

Christmas Pop-Up Card


Hey!

Ik ben al een tijdje bezig met deze pop-up kerstkaart. Heb vorig jaar ook van deze kaarten gemaakt. Erg leuk om te doen. Deze maand is dit de duo-challengekaart van Annette's Creafarm. Het originele patroon wat we kregen waren de uiteinde van de kaart geschulpt, maar helaas heb ik teveel pijn in mijn handen om dat voor elkaar te krijgen, dus vandaar dat de mijne recht zijn.

Vind deze hangende tilda zo leuk en zeer geschikt voor deze kaart. Heb haar ingekleurd met promarkers, in de binnenkant heb ik met wit 2 ornamenten gestempeld, in het midden van de opening bungelt een zilveren kerstboom bedel, leuk patroonpapier, een nederlandse cirkeltekst met foamtape opgeplakt en ik heb zelf een engelpin gemaakt en in het foam gestoken.

Deze kaart wil ik indienen voor de volgende challenge:
- Duo Challenge - #20 Christmas Pop-Up card (met patroon)

Bedankt voor je bezoekje en ik wens je een hele fijne dag!

Liefs,
Kitty

2 opmerkingen: