Mijn lieve volgers

vrijdag 14 september 2012

Kangaroo Tilda


Hey!

Vandaag heb ik deze kaart gemaakt aan de hand van de sketch voor challenge #39 van de Dutch Magnolia Lovers. Leuke sketch om mee te werken.

Dit keer gebruik gemaakt van één van de Australië stempels van Magnolia en wel Kangaroo Tilda. Is het geen schatje? Ik heb het ingekleurd met promarkers en wel wat kleurtjes van de limited edition summer en autumn. Erg mooie kleuren.
Verder heb ik een leuke nestabilitie frame, wat bloemen, kant, wat vlinders, patroonkarton en blauwe cardstock gebruikt.

Also want to enter this card to the following challenge:
- Flutterby Wednesday - #205 fav colors & butterfly/fairy

Bedankt dat je langskwam en ik wens je een prachtige dag!

Liefs,
Kitty

5 opmerkingen:

  1. Hoi Kitty,
    Wat een leuke kaart, mooie kleuren heb je gebruikt. Ik mis alleen de hartjes, maar de vlindertjes zijn ook leuk.
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij DML.

    Heel veel freubelgroetjes,

    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi kaartje met super lief afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk kaartje is dit geworden Kitty, en leuk dat ie meedoet aan onze challenge bij DML. Groetjes, Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very sweet card! Thank you for playing along with my Flutter By Wednesday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute Tilda card! I like the kraft colored butterflies. Thank you for playing along with Flutter By Wednesdays!

    BeantwoordenVerwijderen