Mijn lieve volgers

zondag 25 november 2012

Kerstboom Kadozakje



Hey!

Dit kerstboom kadozakje is de duo challenge van november bij Annete's Creafarm Challenge Blog. Het knippen van het patroon was een aardig werkje, maar het resultaat is wel erg leuk. Het blijft mooi rechtop staan. Ik ga het als kerstdecoratie in mijn huis gebruiken. Vind hem te leuk om weg te geven. hahaha....

Heb besloten de voorkant nog iets aan te passen en heb de slinger in Tilda's hand voorzien van 3 plakparels en een extra swirl toegevoegd. Zie hier het resultaat.

Geen idee waarom de afbeelding zo wordt weergegeven,
op mijn pc staat hij normaal... sorry... je moet je beeldscherm kantelen.

Dit project wil in laten meedoen met de volgende challenges:
- Annette's Creafarm - Duo Challenge #21
- AnMaCreatief - Kerst
- Magnolia-licious Hightlites - Project with something hidden
   (I created a christmas card with a surprise in-between)

Bedankt voor je bezoekje en een hele fijne dag!

Liefs,
Kitty

4 opmerkingen:

  1. Je hebt de boom prachtig versiert, hoor.Hij is er leuk geworden
    Dank-je-wel voor het meedoen met de KERSTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtig zakje heb je gemaakt. Gezellig hoor dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke creatie!!! Zou ik ook doen, lekker zelf van genieten ;-) Maar het is ook wel een hele leuke manier om iets cadeau te geven hoor!!!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van AnMaCreatief.

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen