Mijn lieve volgers

dinsdag 13 november 2012

Nikki


Hey!

Vandaag heb ik deze easel card gemaakt met de speciale digi die Krista van Saturated Canary voor de club Kaarten maken met Tiets heeft gemaakt. Mocht je Nikki leuk vinden, dan kun je haar vanaf 30 november 2012 kopen in de Saturated Canary webshop.

De basiskaart is wit en ik heb de Nikki gekleurd met mijn promarkers. Ik heb een grote schaats gezocht en de glijder met zilver gekleurd en de zool met zwart. Verder heb ik gebruik gemaakt van blauw linnen cardstock, designpapier met sneeuwvlokken, vilten sneeuwvlokken, plakparels, sentiment, zilveren schaatsbedel, 2 soorten kant en sneeuwvlokrand.

Deze kaart wil ik graag inleveren bij de volgende challenge:
- Elke Kaart Een Feestje - #141 Winter Wonderland

Bedankt voor je bezoek en ik wens je een fijne dag!

Liefs,
Kitty

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Mooi afgemaakt met de schaats op de achtergrond.
    Bedankt voor je bijdrage bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gedaan met die schaats een geweldige kaart!
    Gezellig dat je meedoet met EKEF!
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een leuk winters kaartje in mooie winterse kleuren.
    Bedankt voor je deelname bij EKEF.
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen