Mijn lieve volgers

woensdag 28 november 2012

Winter Wishes

Hey!

Vandaag heb ik een winters kaartje gemaakt.
Ik had mooi breed kant gekregen en wilde daar wat mee doen.

Heb een grote sneeuwvlok uitgeknipt en op blauw linnen karton geplakt. Verder heb ik deze schattige stempel van Tilda ingekleurd met de limited edition winter promarkers. Prachtige kleuren. Heb 3 vilten sneeuwvlokken bevestigd met daarop grote plakparels. Ook heb ik een sneeuwvlokbedeltje bevestigd met een stukje smal elastisch kant dat ik tevens gebruikt heb om het brede kant heen.

Deze kaart wil ik indienen voor de volgende challenges:
- Dutch Magnolia Lovers - #45 Let it Snow & Blauw-Wit
- It's a Magnolia Challenge - #46 Winter (geen kerst)
- Lovely Hanglar or Sweet Magnolia - #57 Winter Wonderland
- I Love Promarkers - #145 Anything Goes

Bedankt voor je bezoek en een hele fijne dag!

Liefs,
Kitty

8 opmerkingen:

  1. heerlijk winters iamc mandy bedankt voor het meedoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk hoor

    Bedankt voor je deelname bij IAMC

    Liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname bij
    IAMC. Groetjhes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje. Leuk dat je meedoet met de challenge van IAMC. Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous card, lovely image and design.

    Thanks for joining this weeks challenge at I ♥ ProMarkers.
    Lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a sweet tilda card ,love the icy blues and fab snowflakes
    Thanks for joining us at t I ♥ ProMarkers. And good luck
    Tracey x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij DML.
    veel succes,
    Groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen